söndag 29 juni 2008

Japanska namn

Hej jag har bestämt mig för att starta en grej, och det är om ni vill ta reda på ert namn på Japanska så kan jag fixa det, allt ni behöver göra är att skika in ert namn och om ni är kille eller tjej, och jag försöker kolla upp det så fort jag kan, men innan ni skikar in ert namn så kan ni kolla om nån annan har frågat om ert namn, jag blir väldigt glad om ni testar detta och jag blir också väldigt glad om ni kollar upp om ert namn finns upplagt på Japanska innan ni frågar om det för då blir det lite lättare för mig att kolla alla namn och sen går det lite snabbare för alla andra om det redan finns
Men jag kommer också att lägga upp namn som ingen har frågat om, för om ingen orkar fråga så finns det där på direkten

Glada hälsningar ägaren Yumi/Linnéa

2 kommentarer:

Hej sa...

Hej, jag heter Casandra och jag undrar om du kan fixa mitt och mina syskons namn på Japanska!
Här är namnen:
Casandra Oskar Leo Jennifer Mia

Skulle bli glad!

Hejdå
Från Maja!

Li sa...

OBS: LÄS DETTA! DET ÄR VIKTIGT!

Jag jobbar inte längre med denna sida! För jag har glömt lösenordet!
Så nu har jag gjort en ny sida!
Så här heter den:
www.theworld-li.blogspot.com

Gå gärna in på den!


PS: den är MYCKET BÄTTRE än denna!